05:20
רמה חדשה של אנאלי: שאלות נפוצות עבור אובייקטים עבור סקס אחורי

טוֹב אל עולם ההנאה האחורית! יותר ויותר גברים וגברות, לשים את זה בעדינות, משוכנעים, כי סוג זה של סקס בסופו של דבר יכול להיות מקור של רגשות יוצאי דופן. ולמרות חלקם יותר שמחים להגביל את משיכות פי הטבעת עם השפה או ידיים, חדירה, הקפד להפוך את הקרבה שלך יותר מאשר רווי.

התוכן של המאמר

1 "מה זה?- 2 "מה שאני צריך כדי לשמור על הראש שלי, קונה קִיט?- 3 "כיצד להשתמש במערך?- 4 "האם ניתן לעסוק בתכלית האחורית סקס מהיר?- 5 "איך להבין מתי אתה יכול ללכת הצעצוע הבא?- 6 "כאשר זה שווה לקחת קבוצה חדשה?-

אחד ה דרכים נפוצות, בעזרתו הזוגות נכנסים לרפרטואר שלהם סקס פארוטי הוא רכישה של צעצוע צעצוע מיוחד.

"ומה זה?"אני

הגדרת ההתחלה עבור יחסי מין אחוריים מתוכננת בדרך כלל במיוחד למתחילים, אשר קרובה הקרובה כדי להשיג את גבהים של מיומנות בשיעור זה נעים במיוחד. למרות כמה ערכות אלה, באופן טבעי, שונה בהתאם ליצרן.

אבל באופן כללי, המחקר על מנת למידה מורכב דומה לתכנון של צעצועים, שונה רק בגדלים שלהם. צורה, צבע, חומר ומידות בכל קבוצה ישתנו. זה מאוד טוב להדגיש את העובדה כי, אבל לפחות שלושה צעצועים נכנס לפחות כמה מהם: זוהי פקק תנועה אחורית, דילדו, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, שרשרת עמיד לדין.

"מה שאני צריך לשמור על הראש שלי, קונה קִיט?»2

לשלם מיוחד תשומת לב לחומר שממנו נעשה צעצוע. כמעט כל היצרנים, למרות מחיר המוצר הגבוה ביותר, לעשות צעצועים מן הזול ביותר חומרים. באמת כמה מוצרים, למשל, יכול להריח נורא כמו פלסטיק עבור Phthalates גבוהה. אלה תרכובות כימיות מוסיפים חוזק חומר, אך מוקצה לריח לא נעים. מלבד נזק לבריאותם היא כה גדולה, כי האיסור שלהם נדון בסופו של דבר בבינלאומי רָמָה.

חברות אחרות השתמש סגסוגת או חומר קשה מאוד מאוד. שים לב שכבר יש לך את הסט, ואת הנושא הקטן ביותר זה עדיין רחב מאוד, זה לא שווה את זה, בסופו של דבר, נעלם.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפיל, קונים - צעירים מוצלחים שרוצים להיות נוחים בתצוגה בחגיגה, הליכה ישירות עם יד מרהיבה. כזה להרוויח זה די די, על מנת למעשה למעשה לכסות את האובייקטים הדרושים.

זה יכול להיעשות על ידי עצמך או למתוח את הטבעת עם שלך אצבעות, או לרכוש תקע אחורי נוסף לשימוש סוף סוף היא על כמה הם באים לידי ביטוי הראשון. בדרך כלל, Sexologists ממליצים לדבוק בעקרונות הבאים:

גם מיוחדים תשומת לב יש לתת את הצעצוע הגדול ביותר והקטן ביותר. יותר הנושא חשוב כי זה, בסופו של דבר, יהיה מידה שלך, כפי שנהגנו לקרוא, "גודל מושלם". ודא כי קבוצה של רוחב של צעצוע זה שווה לרוחב, זה הפך, חבר של השותף שלך.

אִידֵאָלִי גודל הצעצוע הקטן עצמו חייב להתאים בגסות רוחב של 2 דפוסים. בסופו של דבר עם צעצועים כאלה קשה מאוד להשתמש החדש. טוב מאוד להקצות את מה שאתה מודה לך סוף סוף יש ספקות טוב יותר סך הכל כדי לבחור קבוצה של סיליקון. בשוק של היום, מוצרי מין יכולים מצא כיצד להתבטא, ערכות סיליקון עבור מחירים נגישים למדי.

"איך פשוט להשתמש בסט?»3

במקום קודם לכן לעולם לא נהניתי מין igryushki, בפועל כדי ליהנות overshoots ב deus לבד. לא הרבה מי יודע מה זה יעזור להתרגל להגדיר. במהלך הקרבה אל בנטה, רגוע וחלש את הפעולה. להתחיל צעצועים במצב של Excite. לפני סקס, להכין את כל הדברים הדרושים מראש: קונדומים, כפפות, סיכה, מפיות, תוספת או חיתול. השתמש כמו חומר סיכה רב ככל האפשר. זה צריך להיות מספיק על הצעצוע עצמו, ועל פני הטבעת. שלח לעצמך עובדה אחת כי סיכה ג'ל צריך כמעט סוף סוף לניקוז מהנושא להחיל. זה, בסופו של דבר, יאפשר לך למנוע פגיעה רק לעשות את התהליך קל יותר ונעים יותר. אל תמהר. לא משנה איך כל הצעצועים להחיל בבירור, הקצב, איך כולם יהיו אומללים, יש להאט את המין האחורי. אולי העובדה כי בזהירות ללחוץ על הצעצוע איך כולם נמס, החור האחורי, מרגיש מתיחה רכה. כל אחד סביר יותר כי רעש בזהירות את הלחץ עד שתגיע איך אנחנו תמיד מדברים איתך, המקום שבו הוא, לשים את זה קצת, הוא הרגיש פעיל יותר. מאוחר יותר לקחת הפסקה לפני, בלשון המעטה, להמשיך. Newbies לא יכול לעבוד, באופן כללי, להיצמד את כל הצעצועים 100 אחוז, וזה די נורמלי. במהלך התהליך לא צריך להיות כאב חריף. במקום זאת הם גם מתעוררים כיצד נמשיך מיד, רגשות לא נעימים, לדחות את המין האחורי עד בפעם הבאה. אתה יכול להשתמש בצעצוע כי זה נוח. הניסוי עם תנועות שונות. כולם ברורים על מה שאתה חושב, מי מהם כמו יותר. בסוף האופן שבו אנשים משמשים להביע, סקס אחורי להיות בטוח לזוז. לשטוף את הצעצוע עם סבון אנטיבקטריאלי - כך הריח אינו מצטבר על זה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.

לזרוק את כל הפריטים מיותרים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה לא לעכב את ההדרכה: במדגם אתה צריך להתרגל לחצי שעה לאחר הבא.

"האם זה אפשרי לזונימציה של המטרה האחורית סקס מהיר?"4

סקסולוגים אנחנו משוכנעים: לילה להשיג מהירות גבוהה כאן לא יעבוד. אחרת כרוך ברגשות לא נעימים ובריאות ירודה. בהתחלה, אתה יכול לעשות את התהליך יותר רווי בשל תדירות התנועות. במקום להשתמש במטרה האחורית צעצועים לעתים קרובות יותר, אז מתון אחורי לעבור, בסופו של דבר, מתאים לגודל שלהם. אבל לא לעבור - אחרת אתה יכול לפגוע פי הטבעת ולעשות זיהום.

"איך להבין מתי אתה יכול ללכת הצעצוע הבא?"חָמֵשׁ

ולא שלך 1ST POSTERPROOKEN להגדיר, ולאחר מכן עם המעבר גם את הערך של גודל גדול רק נראה קושי. בהקשר זה, יש כמה שלטים. 1 מהם - זוהי החלקות של התהליך. כדי, באופן כללי, לדבוק צעצוע הוא 100%, אתה צריך דקה או פחות? אתה יכול לקחת את הפריט הבא.

סימן 2 - לא לכאורה מתיחה מסיבית. במקום שאתה לא מרגיש כמה מאיתנו רגילים לקריאה, אי נוחות קלה, כמו בצעדים הראשונים - אתה יכול גם באומץ נראה לנוע צעצוע של אורך גדול יותר.

"כאשר זה שווה לקחת קבוצה חדשה?"6

תגובה טובה: כאשר אתה רוצה.

אתה מתעניין בצעצוע אחר? או שזה נראה כי נושא אחר יכול להגיד כדי לדבר תביא יותר כיף? אולי היית מקושר ללכת לסוג אחר צעצועים, או לשנות את הצבע שלהם? ללא קשר לרקע אתה יכול לנסות לסיים השתמש בסט הישן ולרכוש חדש.

ויקטוריה פומין שירותי ליווי

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

בחברה, את המין האחורי של הזמן נחשב משהו פגום ואפילו מגעיל. בפועל, החדירה האחורית יכולה לתת הרבה הנאה לשני שותפים. העיקר הוא שהנושא הוא מבלבל לשאלה. במקרה זה, ממה שאתה מחליט להשתמש פריטים שונים עבור כמה מאיתנו משמש לקריאה, סקס אחורי מטרה. בצע סיכה לא להבין את הזמן לעניינים ראשוניים! די, מאשר לפני החדירה האחורית של הגברת יקבל אורגזמה - זה יהיה להירגע את השרירים של הסוגר, יעשה את ההקדמה של פריטים פי הטבעת ואת האור. לא לקחת הכנה עבור כל כך הרבה אינטימי בפועל!

Просмотров: 641 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar