15:53
מודל מצלמת אינטרנט: הכל על הבטיחות ואת חוקיות של המקצוע

דוגמנות אינטרנט היא כיוון חדש למדי בתחום הפנאי. בנות לא ממש מבינות מה הם יעשו במיוחד עבור מה הם ישלם. מישהו מאמין כי מודלים של מצלמת אינטרנט לא רחוק מזונות, אחרים מופתעים איך זה מקצוע בדרך כלל יכול להיות קשור אינטימי. בהתבסס על כל השמועות, הבנות לא מבינות כיצד לטפל בעבודה זו באופן כללי וביטחון.

הוא דוגמנות מבחינה משפטית?

אם אתה יושב בבית ואתה מתקשר בשלווה עם גברים דרך מצלמת אינטרנט וגם מתאים לחתולים, העובדה שזה יכול להיות פושע? גם אם תחליט לעשות את זה עירום, לאף אחד אין את הזכות להגביל אותך בפעולות של הדירה שלו. אם חפרו עמוקות, אז אתה מרוויח כסף, בזמן שאתה לא עובד באופן רשמי, כתוצאה מכך, לא משלמים מסים. בצד זה, אתה יכול למצוא את האשמה, אבל השני - מחצית של אנשים בעולם לעבוד ללא רישום ומעט אנשים לבלבל.

אם אנחנו מדברים על עבודה באולפן, יש כבר הרבה יותר רציני. אף אחד לא תדאג שתעשה את זה בחדר שלך, אתה לא יודע אם רק אדם אחד בכוונה מסתייגת "רשויות מוסמכות". ובאופן כללי, במקרה של בדיקות מסוימות, אף אחד לא מוכיח שום דבר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

אבל "ענן" בסטודיו יכול להפוך בעיות חמורות. אין אף אחד שתבין אם יש לך להתפשט על המצלמה או שאתה כבר עוסקת במתן שירותים אינטימיים. אם החברה אינה רשומה, אף אחת מפעילותה אינה חוקית. זה דבר אחד כאשר אדם באופן אישי להימנע משלם מסים והוא שונה לחלוטין כאשר הוא עושה ארגון שלם.

זה תמיד מסובך על ידי העובדה כי, תחת כיסוי של אולפנים אלה, משעמם אמיתי הם לעתים קרובות מוסתרים, כך פקידי אכיפת החוק מחויבים לבצע בדיקות. כל האירועים האלה משפילים מאוד לבנות כי הפשיטה יכולה להתרחש ישירות באמצע האתר עם הלקוח. הנערה באותו זמן לא יכול להיות לבוש ולעשות משהו, בלתי צפוי עבור מעגל רחב של צופים. בנוסף, עיתונאים שצולמו כולם לעתים קרובות ללקוחות כאלה "ולאחר מכן לפרסם מאמרים ציבוריים מזעזעים. יש כמעט תבניות מצלמת זונה. זה הגיוני כי המוניטין של בנות לא משפיע היטב.

הצרכן: PL... אתר אינטרנט Xlove...

דוגמנות אינטרנט אינה כרוכה בסחר בסמים, אינה קשורה בשום אופן לנשק ולטרור, אין שום קשר עם הונאה פיננסית. עבודה זו לא יכולה להיחשב בלתי חוקית. שאלה נוספת היא איפה בדיוק ואיך אתה הולך לנצח. אז אין בעיות, אתה צריך או אם אתה יושב בשקט בבית ולעשות את כל הנשמה, או לעבוד עם ארגונים חמורים, אשר כולם טובים עם מסמכים.

אל תקשיב לסיפור הפיות על העובדה כי פסק הדין של "גגות" והמשטרה לא תפחד. עדיף לתת עדיפות לחברה שנותנת לפחות ערבויות מסוימות.

האם זה בטוח לעבוד את דגם האינטרנט?

מנקודת מבט של חיים ובריאות - יותר מ. תקשורת עם ממברנות מתרחשת בפורמט וירטואלי, לחשב את השם האמיתי שלך ואת המיקום יכול להיות רק האקרים מנוסים מאוד. כמובן, זה שווה לטפל אנונימיות ברשת. לשם כך, תוכל להסתיר את כתובת ה- IP שימוש בשירותי VPN ואינם משתמשים באותן תמונות בפרופיל העבודה ובצוות.

אם הנערה רואה שהחבר עוין, הוא מתחיל להעליב או, גרוע יותר, מאיים, הוא תמיד יכול להיות "מעצבן" חתול או איסור החיים. גם במצבי קונפליקט, מנהלי ומנהלי האתר יכולים לעזור, הם לעתים קרובות לקחת את הצד של מודלים של מצלמת אינטרנט כי הם מרוויחים הרבה כסף.

כפי שאתה יכול לראות, תבניות אינטרנט אין מה לחשוש בחיים האמיתיים. כמובן, כי אתה צריך או לעבוד בבית, או בתובע סטודיו עם מוניטין טוב. תקשורת עם גברים היא רק באינטרנט. מן החדר שלך במדינה אחרת, אפילו משתמש כועס לא לשטוף שום דבר מלבד לרכוב או לחזור שלילי. כן, זה יהיה כל להשפיע על הפתק שלך, אבל שום קושי משמעותי תיצור.

לגבי חוקיות, בגלל העובדה כי המקצוע הוא חדש מדי, מעסיקים יש קשיים עם תפיסה משפטית. אל תהיה נבוך אם עם עבודה רשמית אתה תהיה רשום כמפעיל מוקד טלפוני או יועץ מקוון. עבור עסקים, זה פרצה המאפשרת לך לעבוד בחופשיות ולא יש בעיות עם החוק.

חשוב יותר - לא נופלת לטריק סטודיו חסרי מצפון, אשר עוסקים לא רק על ידי דוגמנות אינטרנט, אלא גם על ידי פורנוגרפיה על צילום ומתן שירותים אינטימיים. כאשר הם מכסים את המשרד כולו, לא תוכל להוכיח כי אתה לא חבר של קבוצה פלילית זו.

Просмотров: 5668 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar