23:05
מאחורי הדלתות של חדר השינה: 10 טיפים לא ברורים למין טוב

"תשומת הלב! עכשיו יהיה סקס!"הוא אמר ופדה את האור בחדר השינה. גרימת אותה ציפייה והתרגשות? על זה לעתים קרובות, זה הפך, שוכח. במאמר, נדון עצות שימושיות לזוגות הנניחים לעשות פעילות מינית טובה יותר ולהעלות את הליבידו.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 טיפים למין נחמד

למעלה 10 טיפים לא רע מין-10

קניות

זה נראה trite לא נשמע, אבל קניות שיתופי, במיוחד בחנות התחתון, מאחד. תארו לעצמכם עובדה אחת כי ההתאמה של פשתן בדוגמת מעריכים מרגש ומקדמת את המשך החם. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם הרכישה של הערכה החדשה ביותר לא להיכנס תוכניות, זה יהיה מתאים כל כך לדבר ואת קניות הגיוס: שמלות מתאים, תחפושות, מכנסיים, כובעים. יש לומר כי זמן כזה יהיה מיד, כפי שהוא עשוי להיות שמח יעזור לעורר דמיון שינה.

לשיר דואט

לדיבור משותף, אתה לא יכול להשתתף במועדוני קריוקי.

כדי להגשים חלומות אישיים בישראל קל, במקרה שאתה מודל יפה מן הפדרציה הרוסית. בישראל צריך להיות בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 יורו.

זה גם יפה לבחור מינוסים אהובים, לעשות סצנה מהמיטה, להפעיל את המוסיקה הקלה ולארגן קונצרט. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי שירה יכולה להיות קופעת עם ריקוד ארוטי ואפילו לארגן מוסיקלי הביתה. זה הולך כמו מגרש לבית וידאו?

לבשל אוכל

על פי הסקרים כמעט בכל זוגות, בישול הוא רגע אינטימי, אשר, לשים את זה בעדינות, יכול לשלב את עצמם כמה צעדים של הכנת מין: פרלוד, ארוחת ערב טעימה פעילויות משותפות בכלל. בחריפות לבחור את הכנת פשטידות, עוגות, עוגיות או משקאות.

הצג תמונה

התמונה רשאית לחזור לרגעים המאושרים ולישון בעבר. לצפייה, אתה יכול לקחת הן תמונות רגילות אינטימיות, אם יש אלה. ייתכן כי כמה סקסולוגים מייעצים לעשות אלבומי תמונות אינטימיים, לפצות שלהם kamasutra.

תכנון מגורים רומנטי

תכנון חופשה רומנטית - הנושא נפרד. זה יכול להיות משותף לתקן עם משחקי תפקידים, ובסופו של דבר, להכות אותם ברמה הגבוהה ביותר. ובשביל זה, זה בהחלט לא לחפש. לדוגמה, חופשה בים ניתן לשלב עם המשחק בתולת הים או שודדי ים, ואת הנסיעה לחברים - עם המשחק בזרים.

ערב קומדיה

הגיע הזמן להסיח את דעתם ממין ולהסתכל על הסרט הקומדיה. לא מצב רוח רע, כפי שהוא ברור, מגביר את הכוחות המגן של הגוף, משחזר את הליבידו. ומה קורה ממנו? ספציפית - סקס באיכות גבוהה. לכן, אין צורך להזניח איך זה התחיל, קומדיות טובות ישנות. בנוסף, למי זה לא ציד בדיוק כדי לדבר כדי לשכב מול המסך עטוף בשמיכה של חיבוקים חמים?

להתאמן

ספורט הוא החיים, במיוחד אם הם עושים ביחד. כמובן, כולנו יודעים היטב כי אימונים משותפים הם לא רק להניח לשמור על אימון גופני טוב, ואנו נטיל פנטזיות כי כבר מזמן כבר להתחמם כדי לדבר. אופציות בפועל לזוגות - כושר, יוגה, ריקוד, פילאטיס.

רואלנסי

ריקוד הוא שיטה כדי להתעורר גם חושני ומיניות, גם להרגיש את הקצב שלך. בשביל זה, זה לא עלה על שני ספורט וסוגי אולם נשפים של ריקודים.

משחקי לוח

Huntive ecceed זמן כדי למצב זמן לבוא על עצמך? אז לעזרה זה צריך להיות המכונה שכולם אומר, משחקי לוח. זה יום זה בתעשייה למבוגרים גם מייצרת מספר בלתי מוגבל של משחקים המסוגלים לגוון חיים אינטימיים, לזהות תשוקות מוסתרים ולהביא סקס לרמה החדשה ביותר.

חופשה שיתופית בטבע, נסיעות לחו"ל

שיטה נוספת כי פשוט סוף סוף משלבת מנוחה עם משחק תפקידים. לדוגמה, ניתן לשנות בגדים בוויקינגים או אלוהות יער בעת מנוחה ביער.

רוסית שאינם פנסים וחסרון של מידע העבירו דעה לא מדויקת כי למעשה ליווי הוא משהו שערורייתי, זה יהיה שותק על עובדה זו. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אפשרות טובה תשרת את תפקידו של האלים של אולימפ, זרים, סיורים מודרכים וסטודנטים, סוכנים נסתרים.

אין ספק, לא מספיק שחשבו על העובדה כי קניות או תכנון בילוי הוא איך אנחנו כל הזמן מדברים, שיטות טובות כדי לשפר את איכות המין. אם כולכם ספק בזה, ואז לנסות ולניסוי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

Просмотров: 185 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar