18:55
כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו: כל האמת על גמירה

Squirt - מגרש פורנו מועדף. אורגזמה - הדבר עצמו עבור עצמך צבעוני, וכשהוא גם הזרקת, לצוד מיד לעמוד ולהתחיל מחא כפיים למי שמספק את רובנו התרגלו לומר בתולה יפה כזה אושר בלתי רגיש.

התוכן של המאמר

1 אבל הרבה דברים שאנחנו יודעים על גמירה? 2 כאשר המונח הזה הגיע ואיפה 3 בסדר, אז זה עדיין זה עדיין?? 4 ואיך זה? 5 מקור מגמות מין 6 הייד 7 אני יכול? 8 צ 'אק לקוני על ידי squirt 9 עמדו ב- SCEUTE

אבל אנחנו יודעים הרבה על גמירה? אני

המושג "אורגזמה הזרקת דיו" פרצה לחיינו לכבוש את דעתנו ואת הפנטזיות. לא לכל אחד הוא לא סוד לעובדה שהם כותבים ומתפללים. אבל כמעט כל הזמן עד אז להשוות לו בריחת שתן, ובכלל, נבוך, כאשר אורגוזיס קורה במיוחד "רטוב".

אֵיך להשיג כפי שכולם אומרים צו הזרקת דיו, אם לבדוק אותו כל הנשים, הוא הכל גברים יכולים לתת אותו, ובכלל זה עבור החיה, כפי שאנו מבטאים, כגון?

כאשר המונח הזה הגיע ואז

In-1, תודה התקדמות ומין אוניברסלי חינוך. לפני, כמו אנשים רבים חושבים, המונח "אורגזמה Jet" החלה להופיע גבירותיי (וגם זכר) כתבי עת ועל אתרי אינטרנט נושאים, אוהבי הר לתפוס גמירה להשתנה לא רצונית.

זה נשאר רק, באופן כללי, לנחש כמה גברים נשים חוו אומנות ומבוכה, אפילו לא ניחשו שמה שקורה זה צריך להיות שמח בשמחה.

וזה למרות העובדה כי אוכלוסיית כדור הארץ גילה שנה לא לפני שנתיים.

המונח "שפיכה נקבה" כבר דנים לאורך כל הדרך זוגות של מאות שנים.

ב Kama Sutra הידוע לשמצה, נאמר כי זרע פנימה הזמן של יחסי מין בגברת, בסופו של דבר, הוא בולט להיות נזרק עם גבר. ב, נכתב על ידי הסינים הישנים, נכון שהגברת מרוצה מכן, כאשר "לחות ממש ממלאת מפקד".

אינדיאנים שולחים עוד - במקדשים הודים אתה יכול למצוא תמונות שמרו על הגברות שהגיעו לשיאו של הנאה.

היו גם סכסוכים אם אפשר להשוות את הנקבה "זרע" (נוזל מוקצה במהלך אורגזמה) עם זכר, כפי שאנו מבטאים, זרע - האם יש הזרע שלה, והוא יכול לתרום להפריה. סוֹד, שהוקצו מן הגברת במהלך גמירה, הקשורים לסוד של גברים הוֹלֵלוּת.

בקיצור, המוחות העתיקים ביותר ניסו בעולמה כדי לממש את החידה ליידי אורגזמה ומושגים ידועים של פיזיולוגיה זכרית.

בסופו של דבר, מדענים של מוזחי הגיעו למסקנה כי נקבה "בהצטיינות" לא סוף סוף נושאת על עצמך, איך הפונקציה הופכת חשובה, חשוב לתפיסה. כולם יודעים כי "הערמונית" של נשים זה מדגיש נוזל זה כדי לבצע לחות נוספת לתרום לקבל גברת של הנאה.

חוקרים מודרניים, כביכול מסכים כי ההרכב של סוד זה זהה לסוד, שהוקצה, איך כולם כועסים, ערמונית. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה - זה נראה כמו אנשים המשמשים להביע תאי מין.

במאה ה -18, הרופאים ממשיכים ללמד את הנוזל הזה, שוב, המאשר את התיאוריה כי היא הגדלת מין גבירותי וכמו הוא מתנהג כמו הראיות הטובות ביותר לאורגזמה.

המאה התשע-עשרה היתה קשה מאוד אל הגמירה, ועל הגברות הסובלות את זה. Khludt-Egging (פסיכיאטר) קבע כי הגמירה (אוקיי, ואז השתמשה במילה "נקבה Ejaculace", אבל אנחנו איתך אנשים, קוקס כולם יודעים, מודרני) - תופעה מעוותת הטמון ב neurastheniches עם נטיות הומקסואליות. טוב עטוף, כן?

סבא פרויד גם האמין קדוש כי הם נפצעו רק הִיסטֵרִי.

במאה העשרים, המדענים ירדו בסופו של דבר לגברות מותר להם לשפוך.

רפואה דוקטור תיאודור הנדריק ואן דן ולד בספרו שלו הזכיר כי שפיכה נקבה היא בשום אופן במקרה לא סטייה, לא סטייה היא לא חטא תמותה, אלא את האפשרות של הנורמה. כולם יודעים שגם הוא כתב שזה טיפש לחכות, כאילו בכל פעם באורגזמה של הגברת נוזלים יוכלו, כמו זרע של גבר. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לחוסר גברת אחת שפיכה היא בדיוק כרגיל כנוכחותה.

ארנסט גרפנברג פרסם מסה על איך תפקיד השופכה משחק בהשגת, כפי שכולם יודעים, אורגזמה. הוא בחן את אורגזמה של הנשים, כולל ejaculat, אשר לא נלקח סוף סוף שֶׁתֶן. ארנסט כתב כי עם תצפית נאותה מתברר כי הנוזל זה לא מוקצה מפות, אבל מן השופכה. בהתחלה החליט גרפנברג שזה היה תוצאה של השתנה לא רצונית - mol, אורגזמה כל כך חזקה. לאחר ניתוח נוזל וכתוצאה מכך, הוא למד כי השתן של נוזל זה לא הוא. הוא גם מסתובב את הרעיון שהנוזל מודגש כחומרי סיכה - אין שום טעם בכך, כי זה קורה בסוף הסוציה.

וכאן התחיל שוב עימות.

מחקר המנוע נשבר בשריפה ונשאר סקסולוגיה של הזמן - קינס ומאסטרים.

הם דחו את אכילה גבירותי גם מסוגלים לומר כדי לדבר שוב החלו סוף סוף לקדם את הרעיון כי SQUIRT - תוצאה של בריחת שתן.

נבוך וגם בוננטים קמו על ההגנה על שפיכה נקבה, הם אומרים, לא צריך להיות מבולבל על ידי הנוזל שהוקצה במהלך אורגזמה, ושתן.

אתה צריך להגיד את זה החבר'ה האלה תקפו את שאר המדענים והדיון נמשך?

תיקון, נ ' הם הסתיימו ביום הזה.

אוקיי, אז אחרי הכל, זה אותו דבר??3

מטוס מים שהוקצו באורגזמה. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שלא, זה לא שתן בטופס טהור. אין לו ארומה, ולא הצבעים שיכולים להיות, להיות נבוכים לשים במצב לא נוח.

שנים, עשורים ומאות שנים, כמחקר קרוב יותר של הגברות אורגזמה לא עובר במתנה - Skwiage סיים עמדה בשורה אחת עם סנטה קלאוס חַדקֶרֶן.

במקביל, מומחים מתעקשים כי גמירה וכשהו לשפיכה נקבה - שתיים כאילו תופעות שונות.

Sclstting = בלוטות פולפקות (בלוטות עורות) + נוזל שקוף (לבן שקוף או, כאשר אנשים נהגו להביע, צהבהב שקוף).

נקבה שפיכה = לשחרר מים לבנים חלביים מ משקפיים Skina.

ואיך זה?4

גמירה, ובדיוק יותר את הלולאה הנרחבת על זה, מביא תעשיית פורנו, כמו רובנו התרגלו לדבר, משיקה טובה.

פורנו מטפל בילי ווטסון התבונן במגרש בחייו שלו אורגזמות, אבל סימן של גמירה לא כל כך הרבה.

בילי אומרת את אורגזמה של הנשים לפני כן "גרבנייגן" בשבילו. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כי אחד "גמירה" רוב השחקניות שלו מאוד cumshot מספיק. ווטסון חולק את ההופעות שלו: "נוזל זה באופן כללי, זה לא דומה לריח של שתן ".

איך גברים ובנות שייכים להשפריץ? כמה זוגות להוציא באופן יצרני על העובדה כי "אורגזמה גדולה ונוראה" קרה. כפי שכולנו יודעים, חוסר יכולת, באופן כללי, להירגע ולכניסתה לתהליך הנשמה הגוף הוא מסוגל לשלול ממך ואת השותף שלך, כמו אנשים רבים חושבים, לפחות מה הזדמנות לקבל אורגזמה.

זוגות אלה שנכנעו עם המפואר הזה תופעה, באופן מסורתי רק חווה תענוג סוער. כמה בנות אפילו חווים קומפלקסים: "הבחור לשעבר סוויטלי לפחות פעם אחת, מפנה כל מין פורנו נעים, ואני צריך לעשות אורגזמה מתונה.

מקור של מין trend5

כן, יש נאום על פורנו.

ובכן, איך הם מנהלים את זה? כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו כמו שנראה ערב פורנו?

בנות כמעט מחבבות אנשים המשמשים להביע אורגזמה מסיבית. בהם איזה פיזיולוגיה מיוחדת? יכולות מקצועיות? או במקרה גדול היתרונות של עמיתיהם?

מתברר לא כל זה גוזל כי מזרקות.

לא עוזב כל הזמן להביא את השחקנית לגמירה השיטה הטבעית, ולכן ההוראות הולכים לטריק - לדוגמה, להשתמש Sprintsov עם מים.

אז, גברים ונערות יקרים לא שווה את זה מקיף, להשוות את עצמו ומין משלו עם קודים מפורחים.

HYDE6

כי כדי להשיג אורגזמה הזרקת דיו?

בצע עם נקודה G.

כל מי שהזמין או לא היה לו זמן ללמוד, אנחנו מזכירים לך - הוא ממוקם עם סוטרה, קרוב לקיר הקדמי של הנרתיק.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים מוצלחים, אלה שרוצים להסתכל לטובה בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח זה די די, על מנת לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

מה היא על המגע? כמה שותפים לשותף שלה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, פגז של אגוזים, אחרת היא זוכרת ספוגית בליטה - בכל מקרה, אתה לא מתגעגע לאתר זה.

לבצע מניפולציות בצורה מושלמת כאשר הגברת כבר יהיה נרגש למדי - אתה יכול סוף סוף להתחיל עם גירוי הדגדגן.

רפוי בקצב על נקודת G.

קשיים מופיעים כאשר נשים, לשים את זה בעדינות, הם התעוררו רגשות - בדרך לאורגזמה הזרקת דיו, סוף סוף, אולי יבקרו "חדר ליידי". אם אתה מושך את הדחף הזה, זה ישתנה על ידי גמירה.

האם אני יכול?7

תוכל.

תשובה זו, לשים את זה בעדינות, מיועד לקורא לפחות.

לפחות ולכן, מה שאנו מביעים כך לאלץ את הגברת מבחן אורגזמה הזרקת דיו, לא, לשים את זה בעדינות, יש צורך לגדול בדחיפות זין גדול.

כאן אפשר לעשות באופן כללי בלי חבר, לדמיין?

לעורר נקודה g אצבעות או צעצוע מין. אישה כפי שהיא עשויה להפוך אותו כמו שותף ו ללא עזרה של אחרים - כמו שאומרים, יהיה רצון.

מדריך לקוני על ידי squirt8

לא הריח ולא את הצבע שהוקצו במהלך אורגזמה לא זוכרים שתן. אבל, כפי שכולם יודעים, דמיון מסוים ביניהם עדיין שם. כמעט כל המומחים קוראים לחלק את המים שהוקצו במהלך, כפי שכולם יודעים, אורגזמה של הנשים, שני סוגים - לשפוך ו squirt. הם שונים בצבע והרכב. הקלעים המכילים את הזרקת דיו Loda אורגזמה הם מאוד פופולרי בתעשיית פורנו .. ... כל כך גדול מזה מעת לעת אתה צריך לזייף אותו לטובת הצופה. Sprintsov מלא מים. כמה נשים גמישות קורה לעתים קרובות למדי. אני חייב לומר מה הוא נורמלי. לא לספור כי לא כל הזמן סיפורים על הרפתקאות מיניות מתאימות למציאות. כמה בנות לא מסוגלות להגיע לאורגזמה הזרקת דיו גם לאחר ניסיון לטווח ארוך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חיים סקסיים. וזה נורמלי. עד לאחרונה, הבנות בכלל לא ביקשו ללמוד את השמחה של גמירה - הם היו חוויה למדי לפחות אורגזמה מסוימת. לפני שהציבור גילה כי אורגזמה "רטובה" מאוד היא למעשה נהדר, כמעט כל הבנות נתפסו להשפריץ עבור בריחת שתן לא ידעו איך, זה הפך, להסתכל על השותף בעיניים. יש לציין כי העובדה כי הגברות של הגילויים Natrey על "שלוליות" ובושה כי מצער מנוסה. עכשיו בנות מנוסות בשל העובדה כי הם לא יכולים לתלות שותף עם צבעים צבעוניים. חוויות לקחת סולם אוניברסלי, אם בעבר השותף היו בנות חווה אורגזמה הזרקת דיו בכל היופי שלהם. כמה מהבנות הן זונות מדי על העובדה כי מין בלי, כמו הרבה של האף EZN כל הזמן אומר, אורגזמה הזרקת דיו - לא סקס. כולם יודעים שבסופו של דבר הם לא צפויים בכלל, כפי שאנו מביעים, לא אורגזמה. אורגזמה הזרקת דיו קודמת לבסוף את הרצון להיכנס, באופן כללי, שירותים. נשים הן, בסופו של דבר, stirres ו internets פשוט להירגע. איך להזמין אורגזמה הזרקת דיו? כיצד ליזום גברת, grope את הנקודה g ולהתחיל לעורר אותו. האם ניתן להשיג, כפי שכולם יודעים, אורגזמה הזרקת דיו במהלך אוננות? פחית. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בעזרת צעצועי מין, או בפועל עצמי עם האצבעות שלך לנקודה G, האישה יכולה גם לקבל אורגזמה סילון. כמה נערות ניסויים לבד עם אותם סוף סוף להביא יותר פרי, כי הם לא להסיח את המחשבות על התגובה של השותף. את גודל איך המים שוחררו להיות מודגש יכול להיות כמו גודל מעט, ו שווה, כמו בראשות, גביע קטן. כל מה שקשור כיצד אנו מביעים, סקס, סקס, אורגזמה, מוקצה נוזלים - דברים אישית טהור. כך שבתוך התהליך לא להסיח את דעת המחשבות, להכין מגבת קטנה עבור ניסויים שלך. או לתת תשוקה ביום שבו גלובל כביסה כמו מצעים. אגב, אתה יכול לקבל סקס נכון במהלך שטיפה על מכונת כביסה. ובכן, זה כך, אגב.

עמד ב poson9

במלחמה, כל האמצעים אינם רעים, ובנושא המין. כדי לגדול את הסיכויים שלך איך לבוא לידי ביטוי, הפגישה המיוחלת עם גמירה שווה לבחירת תנוחות למין.

אז, אנו מציגים את תשומת הלב שלך ביותר "Squirt" תנוחות:

נסה את התנוחות, באיזו נקודה G נתון אחד קידום מכירות.

לדוגמה: הרגליים של הנערה מצטמצמות, הברכיים נלחצים שדיים, ואת הרגליים הוא מסתמך על חזהו של גבר. שיווי שוויון טוב יותר לזמנים הבאים - לארגן את המיטה יותר.

בתפקיד זה, האישה, אפשר היה לשלוט על הפעולה, ו אם יש צורך ולהשפש את האבק של השותף.

לפני שתנסה לנסות את היציבה הזאת, נכון להעריך את ההזדמנויות הפיזיות שלך, כי הכל יכול גם בסופו של דבר לא כפי שכולם יודעים, אלים אורגזמה על פציעות.

האיש נמצא במצב עמידה, רגלי הנערה מתיחה ונזרקת אל כתפו, הגוף נדחה לאחור, שותף נאה יכול להסתמך על הרצפה.

הזכר: עמדה זו אינה רק הנאה, ופציעות קשות. אם תילמד לנסות את זה, מאוד לרכך את הנפילה סבירה - לזרוק על הרצפה של הכריות, משובצת או לשים מלח.

"רוֹכֵב". אישה שוכנת על הבטן, חזרה גברים. אדם ממוקם מאחור.

כדי להבטיח את הגירוי המוסמך של נקודה G, השותף יצטרך, באופן כללי, לבצע תנועה ספציפית מרוצה.

מניפולציות מסוג קונבנציונאלי "זה בא ב-מגיע הערות-אה-אה!"לירות כאן. אדם בוודאי לעשות צעד כזה כאילו הוא רוצה משהו כדי לבכות חבר. לאחר מכן ראש חבר, בסופו של דבר, יעורר נקודה G, ו הסיכויים לקבל אורגזמה קליט יהיה חדה לגדול.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה דירות דיסקרטיות בצפון

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות אם ההצעה תבוא בפעילויות בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי היום eskzhetnitsa רק שולח שותף באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.

לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אורגזמה הזרקת דיו - פנטזיה בלתי נגיש כמעט לכל הנשים. בנות משוכנעות כי זהו "ייצור" על המצלמה לצמיחה של צפייה של פורנווליסטים מסוימים. זה באמת אפשרי, אבל הגמירה היא באמת אפשרי - מדענים הוכיחו. כך מדבר מצדיק דוגמאות של מאות אלפי גבירותיי ברחבי העולם, שצייל אורגזמה דיו. כדי לבדוק את זה, אתה חייב תחילה להאמין באפשרות של סוג כזה של הנאה. ואכן, אם אתה מתייחס אליו ספקנים, אתה בהחלט לא עושה כלום. ואכן, בפועל מתברר לא כל כך קשה, כפי שהוא נראה - העיקר הוא להיות במיטה עם שותף מנוסה ו כראוי לעורר אזורי ארוגני.

Просмотров: 108 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar