15:54
ירד בראש אצל נשים - 7 כללי מין בסיסיים

אתה עלול להיות מופתע, אבל היתרונות של כל פעילות מינית ללכת מעבר למסגרת של שביעות רצון פיזית כללית. מחקרים הוכיחו כי מין רגיל משפר את בריאות הלב ואף מגדיל את החסינות שלך. בנוסף, קרבה אינטימית לשותף הקבוע תורמת לחיזוק תקשורת וביטחון, שהיא קריטית למערכות יחסים בריאים.

התוכן של המאמר

1 כללי מין: האלמנטים העיקריים החשובים לאישה

עם זאת, במקרה שאתה לא תמיד לחוות נטייה פעולות מיניות פעילות מסוימות, להיות בטוח - אתה לא לבד בתחושה של רגשות כאלה.

סקס משובח רבים חווים תנודות מסוימות בתכנית התשוקה המינית, שבמציאות עשויה להתעורר בשל בעיות משמעותיות יותר מאשר לחצים חיצוניים המקיפים אותנו מיום ליום.

ניתן לומר כי אטרקציה מינית היא ברומטר של המדינה הכללית של בריאות האדם. אבל אם יש כללים בסיסיים התורמים להתגבר על מחסומים בחדר השינה וליצור יותר חום בין שותפים במיטה? להישאר איתנו כדי לגלות אילו גורמים יש צורך להרגיש מרוצה, שמחה ואהובה במערכת יחסים.

חוקי מין: אלמנטים בסיסיים שחשובים לאישה

פתאום נתקלת בפני העובדה שהנערה שלך מתחילה לסרב לך בקביעות במין? יש לך את הרושם כי האישה האהובה עליך כבר לא שביעות רצון מינית עם קרבה אינטימית לך? נראה לך שהיא תופסת סקס? אני מקווה שהכללים שהוצגו להלן, אתם לשנן כמנטרה ותאפשר לך להרגיש שותף חשיבותך בחייך.

הכל מתחיל מ ראש: העדפות ורצונות

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא שזה שווה דחיית מחשבות משלך, - האישה חשובה כי האהובה שלה להבין, איזה סוג של דברים לתת לה את ההנאה המקסימלית, אשר לעמעם את המשיכה המינית שלה, ומה - מחזק.

באופן מפתיע, גברים רבים ביחסים שוכחים רגשות, נוחות והנאה של בן זוג במהלך קרבה אינטימית. לאחר מכן, רשלנות כאלה לכתובת הופכת הסיבה העיקרית, שבגלליה מתחילה הנערה להימנע ממין, מתווכח על סירוב לרווחה גרועה או עייפות מוחלטת, או מפסיקה כל מערכת יחסים בכלל.

הבחורה שלך עושה אותך נחמד? האם היא יודעת על הרצונות שלך, פנטזיות ואהובות? האם זה כל הזמן לספק לך את השפתיים ואת הלשון? אם ענית על כל אחת מהשאלות שהוצגו בצורה חיובית, אז הגיע הזמן לחשוב עליו - האם אתה "מספיק" ליהנות משותק זה את זה?

ציפייה ויכולת להתמקד ברגע

החיים שלנו נבדלים על ידי אינטנסיביות, לחצים חיצוניים, בעיות קבועות וגורמים חשובים אחרים אשר מסוגלים להסיח את דעתנו מ בילוי עם שותף. עם זאת, חשוב מאוד לנשים שכולם מתמקדים באינטימיות מינית.

השבת את הטלפונים שלך, להיפטר הטלוויזיה הרועשת, להפעיל מוסיקה נעימה וליהנות זה את זה אם מעולם לא עשית קודם. תן לחברה שלך להרגיש חלק מהחשיבות של תהליך זה. אם אתה יחסים ארוכי טווח וקבוע, ואז סקס בינך הוא כבר לא סקס. זוהי אהבה אמיתית של אהבה, כי חייב להיות מלווה בחושניות ורגשיות.

תיזהר לעצמך. תיזהר איתה.

שילוב מושלם של כל התנאים

רָגוּעַ? הפך, שכן עכשיו אנו מפתיע אותך כי הבנות חשובות בטירוף את השילוב של כל התנאים התורמים לבילוי בהיר ונענתי בחדר השינה יחד עם אדם אהוב.

נתחיל בדיון על גורמים חיצוניים. נשים רבות פדסטנטיות - הם metiches לרעננות של מצעים, היגיינה אישית ואת המצב הכללי של החדר לפני הקרבה אינטימית. כן, אנחנו מדברים על רעננות של אוויר וטמפירה מוחלטת. רוצה להפתיע מותק? קנה נרות בטעם ולארגן ערב רומנטי אמיתי המורכב ממוסיקה נעימה, אור מושתק והשיעורים האהובים עליה מול "צלחת" הראשית בצורה של סקס.

למד אילו סרטים או תוכניות טלוויזיה אוהב. להזמין את הכלים האהובים עליה במסעדה המקומית, אשר היא חלמה מזמן ללכת איתך.

לספק שאיפות משלך בישראל פשוט, אם אתה ילדה יפה מאוקראינה. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר להרוויח מ 2,200 $.

זן gyruses שלך ולרכוש אותו מתנה מקסימה, כמובן, תחתונים סקסית. ובתהליך, יש לזכור את החשיבות של הקדמה! אנחנו, בנות, אהבה בטירוף חיבה, חיבוקים ארוכים, נשיקות נלהבות וסוגים אחרים של פעולות עדינות, הספגה והנאה והנאה.

אהבה סימפוניה: אמון וביטחון רגשי

כולם יודעים כי נשים הן יצורים רגשיים עם קושי לשלוט בדחפים רגשיים וחושניים. אנו נוטים לבדוק את השותף, ספק באמון בגלל הטעויות של הסיפורים העבר או הלא נעימים ששברו את ליבנו. לכן זה קורה לעתים קרובות כי הילדה, להיות במערכת יחסים, מתחיל לנפח בעיות מסוימות שנבנו על הסרת הכוללת של השותף על עצמו.

אם אתה שם לב כי האהוב שלך מעת לעת לשאול אותך שאלות על אמון, כנות, נאמנות ואת המצב הכללי של הרגשות שאתה חווה אחד את השני, מבקשים ממנה לשבת הבא ולדון בשלווה רגעים מרגשים עם זה. תיזהר למה שהיא אומרת איך הוא מתנהג. לאחר מכן, לבנות תשובות לשאלותיה בצורה כזו, כי ספקות לנצח עזבו את מחשבותיה.

נשים רבות הן שבירות, והם זקוקים להגנה, לא משנה כמה חזק נראה שהם נראים.

מודעות לשלה "בריאות מינית"

אם אתה יוצר רק יחסים עם ההורה שלך ורוצים לבנות כל זמן חלקי של הבילוי המשותף, המבוסס על כנות, אמון וכנות, ואז יודע - אין שום דבר רע ואיום כדי לשאול על ההיסטוריה המינית של זה.

כמובן, אף אחד לא ייראה שאלות מביכות לפי סוג: "מתי היתה הפעם האחרונה שעברת (א) בדיקות עבור STDS?"יתר על כן, אף אחד לא יהיה מעוניין להקשיב לסיפורים על שותפים קודמים או סימונים לגבי שליטה בלידה. עם זאת, מודעות כללית, המבוססת על עניינים זהירים ונוחים, לא יזיק!

הפעל את השיחה בנושא זה כדלקמן: "אתה יודע, אני מאוד מעוניין ביחסים איתך. אני חושב שאני רוצה לבוא למשהו יותר, אם אתה משווה עם מה שאנחנו עוברים עכשיו. אני חושב שאתה יפה, אטרקטיבי, סקסי. אבל כדי שכל אחד מאיתנו לא פחדתי, הרגשתי רגוע לבריאותי, אני חושבת שאנחנו צריכים לדון בהיסטוריה של יחסי המין שלנו בעבר.

רק במונחים כלליים. ורק כדי לעבור לדף נקי על אבטחה בפעולות שלנו ".

דרך להודות ברגשות שלך

כבר דיברנו על איך נשים רגשיות. וזה, כמובן, חל על פעילות מינית איתך. בתהליך הנערה חשוב להבין שאתה מוכן לשמוע אותה ולהקשיב.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. לעתים קרובות מאוד, לקוחות הם בנים מוצלחים, זה שהם מתכוונים לנצח להסתכל על החג, הליכה ישירות עם יד עם אישה יפה. רווח זה מספיק כדי לספק את עצמם באופן מלא עם האובייקטים הדרושים.

עבור רבים מאיתנו, סקס היא הזדמנות שוב להודות ברגשות שלנו בשבילך, להוכיח דרך גניחות, לצרחות, אנחות כבדות וביטויים אחרים פרנק הערכה שלנו וחיבה.

היזהר למה האהוב שלך אומר.

דרך להרגיש אהבה וחיבה

ו בבקשה לענות לה אותו דבר! כן, כמובן, הבחורה חשובה להבין שאתה אסיר תודה וקשר לה, אוהב אותה והם מוכנים לספק תענוג מרהיב מעת לעת. לא לקמץ על רגשות וכנות - להיות פתוח כנה, ולאחר מכן יחסי מין אתה יהפוך את הבילוי הרצוי ביותר בתרשים היומיום שלה של היום.

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

Просмотров: 3696 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar