07:04
הטיסה היא רגילה: איך לארגן סקס יקר עם שותף?

לא יהיה משחק מקדים ארוך על איך להסתכל, להתלבש ולהריח. אתה מבין את זה בצורה מושלמת. אבל, כדי לכוון את המין המודע, אתה רק צריך שלושה מפעלים בסיסיים:

התוכן של המאמר

1 שבעה שלבים של עלייה לשיא הנאה או בדרך של סקס יקר תשוקה הדדית. אם זה לא מספיק, חדורים עם מפלרטטת, מתנות חמודות, phwriting אינטימי. ריהוט לשני. כל זוג שהיא יכולה להשתמנות שלהם. Intentize איפה אתה יכול לארגן מין עדין - בחדר המלון, בטבע בארץ, בכתב יד נשלף של חבר בזמן שהוא משועשע במועדון. תשוקה - כדי לספק את השותף את ההנאה הגדולה ביותר. כאן לא להגביל את עצמך - סרטים מילואים, רולים ארוטיים בטלפון, פשתן, צעצועי מין וסוכנים מגרה.

כן, כן, סקס יקר הוא גם עבודה ואתה צריך לבצע את זה 100%! וקצת מתחת לך תקבל טיפים מסוימים, כיצד להפוך את הקשר האינטימי הבא שלך האמת הוא Savory ובלתי נשכח.

7 שלבים של עלייה לשיא של הנאה או נתיב של סקס יקר

ובכן, כבר בחרתם את המקום שבו אהבה לעשות, מכוון ומבקש לתת שותף כל חיבה לא נחוצה. עבור שינון מין, פרטים חשובים. לפני תחילת המעשה העיקרי, לחשוב על איך אתה יכול להדהים שותף. להרגיע את התצורות הקטנות ביותר בנשימה, הבעות פנים, תנועות הגוף. שאל איך היא אוהבת ומה שהיא רוצה. והכי חשוב, לבדוק אם זה לא לדמות אורגזמה סוער!שיא נשים אמיתי מאופיין 2 תכונות עיקריות. 1 - הפחתות שרירים לא רצויים של אזור המפשעה, סיכה שנייה - שופע.

מוסיקה, נרות, פרחים וקונדומים מנופחים ..

משחקים כאלה במהלך המין יעשו את זה באמת יקירתי!לאחר הפסקה קטנה, המשך חיכוך בלעדי בעמדה הבאה, אז אתה פשוט למתוח את ההנאה. Sexologists של כל העולם משוכנעים כי הגברות מסוגלות לבדוק מ 5 עד 10 אורגזמות עבור מעשה מיני אחד.

תן לחדר לפגישה אינטימית להיות מראה אחת. תביא אותו מהמסדרון, במידת הצורך, וההשתקפות שלך יוסיף משחק אהבה של התרגשות שלא יתואר. נרות מדליקים בקול רם. ריקוד מתחת למנגינות האהובות, לאט לזרוק בגדים .. לא לגלוש! לארגן את המשחק עם תחפושת. לבוא עם שולחן עיסוי ולעבוד בתור מעסה תאילנדי, לארגן ספא ליידי עם שמנים דיווחים. סטריפטיז לעולם לא תאבד את הרלוונטיות שלהם. זכר אפילו יותר נחוצים מאשר נשים. השתמש בפריטים של בגדים, החיים, כל האמצעים הם בהישג יד לכפות צחוק הגברת .. בייחוד אל אלכוהול נמוך משקאות ואור חטיפים (למשל, די טוב אפרודיזיאס - מאכלי ים). להאכיל אחד את השני עם הידיים, נהנה ברגע, ואת משחק האהבה smallplay ייכנס למיזוג נפלא.

אולי בנשמות?

מיטה - סקס מסורתי. ובואו לקבל חלום, שבו אתה עדיין יכול לעסוק במשחק אהבה, כך הפגישה הפכה בלתי נשכחת. תארו לעצמכם את היישוב שבו תוכלו לתת לחבר שלך או חברה:

מִסדְרוֹן.

עמידות סובייטית ופגמים של מידע הולידו לדעה לא מדויקת כי ליווי הוא עכשיו משהו, פגום, זה מה שתשתיק. אבל לעתים רחוקות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כאן אתה יכול להרים שותף אל הקיר ולחש על העין, כמו שאני רוצה את זה .. מִטְבָּח. כאן אתה יכול להשתמש בטבלה עבור משחקי אהבה או לשפוך שותף על התחת עץ מתגלגל סיכה. סלון. הספה מושלמת לשינוי תנוחות אינטימיות. רק לדמיין כמה פעמים אתה יכול לשנות את המיקום באמצעות הגב ואת השעון. חדר אמבטיה. בבכורה של ניקיון, אתה לא יכול רק לבשל אחד את השני ליטפות אינטימיות, ולארגן לשטוף רגיל משטוף רגיל.

לא להגביל את חדר השינה! לארגן מירוץ אהבה, תן את המעשה הנפלא של גופים מיזוג יקרה במקלחת, בחדר ההלבשה, על מכונת הכביסה או משהו יכול להיות שבור ... ישר על הפסנתר!

KUNI, KUNI - מציצה, מציצה

היתה אחת שמחה עתיקה כזאת עם זקן, אבל אולי מישהו לא יודע: "סבא עם סבתא בן 40 עשה אהבה בתנוחה מיסיונרית. סימון נישואים רובי, הם החליטו לשנות את התנוחה. והסבא באקסטזה חטף שהוא רוצה להתחתן ... "

כן כן! עבור סקס יקר, שפע ביסודו. ו ממשקה משחק עם מחקר חבר חבר חבר. תסתכל בשותף העין, לדבר איתו ולהכיר את כל הנקודות האינטימיות, אשר ליטוף להוביל אקסטזה.

ואם אתה לא מנוסה במשחקים של אצבעות שלך או בלאס אוראלי. השתמש בחומרי וידאו, שיעורי האב הטובים ביותר כבר מזמן ממוקם באינטרנט. מובטחת, תוכל להבין את הפעם הראשונה איך לעשות שותף KUNI או מציצה. ולמעשה רק להדק את הידע הנרכש!

שלוש תנוחות הטובות ביותר עבור סקס יקר

תנוחות - רגע בסיסי במשחק הסוער שלך סקסי. הם יוסיף רגשות חדשים בשבילך יוכלו להגדיל את משך אורגזמה.

אנו ממליצים על שלושה תנוחות עיקריות, שבלעדיהם אנחנו פשוט לא אכפת מין יקר:

מהווה כף. אתה שוכב על ידידו של חבר של חבר, אישה משליכה את רגלה לגבר על הירך או שלפה את גופתו של השותף בשתי הרגליים. תנוחה כזו אינה נותנת לחדירה העמוקה ביותר, אלא מבטיחה את הקרבה הגבוהה ביותר של הגופות והשפתיים, הדגדגן של הנשים מעוררות לחלוטין. תנוחה של רוכב. הגברת מנהלת את התהליך: בוחר קצב, זווית, מיקום נוח, כדי להרגיש את הלחץ הגדול ביותר בנקודה של ג'י. זוהי תנוחה נעימה לא רק עבור הנערה, ועל בחור. זה יכול להירגע ולהיות מאושר עם התהליך, ביסודו לא לשקר "יומן", אבל לעורר שותף עם מילים, ידיים ופעולות. סגנון Doggi.

רוסית שאינם פנסים וחוסר פגום של מידע זרעו ניחוש שגוי כי למעשה ליווי - זה עכשיו משהו, פגום, כך, מה צריך להיות שותק. אך לעיתים רחוקות בעלות מידע כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

קל, סקס בכלבלב, לא כל הבנות אוהבות, אבל מוערך יותר בגברות בוגרת. זה במרפק הברך הוא נהדר עבור ניגוד אינטימי. היא מכריחה גבר "לעבוד" ולדלוף כל כך עמוק עד שהם יגיעו לנקודה הנשית האהובה של ג'י.

בחירה בשבילך - מה תנוחות להשתמש במשחקי אהבה, העיקר הוא כי שני השותפים נוקו ונוח!

בתוך דקה של הפוגה - הפתעה!

לא לשים מטרה בתוך שתי דקות כדי להשיג שיא. אם אתה מרגיש את הגישה של אורגזמה - עדיף לעצור, תאריך בעצמך ולשותף הפוגה. תן לו גם להתחנן על המשך, אבל לא .. נערות ליווי בהרצליה

סקס יקר - זה אומר הרבה זמן!

באהבה הפסקות, לעשות ידיד של הפתעות נעימות. גברים, להפיץ את הגברת שוקולד, זה שימושי עבור העור ואת lobing לשפה. גבירותיי, בודקי עיסוי תאילנדי. להפוך את האיש על הבטן ולהפוך אותו לעיסוי של פירות יער של הנרתיק נרגש לחה.

JAPS מנוסים מתפללים כי "הפנים של חדר השינה הוא פגז שבו הכוהנת של אהבה שקוע ..." כן, כן! צרף מעט מאמץ, לעשות כזה אינטימי "פגז על זה! כאן, למשל, 5 טכניקות מין שתמיד עובדות: המועצה העיקרית! בשלב של עירור, לעורר את כל 5 איברים של הרגש של השותף - חזון, שמועה, כשרון, מגע וטעם. ביצוע דגש על ידע רגיל אלה, אתה פשוט ליצור אווירה אינטימית מתאימה.

שם הוא רב רוסי מסתורי?!

תן את המין האהוב שלך בלתי נשכח ולהשיג את סביר ביותר אטרקטיבי רב רוסית.

הרבה אנשים! גברת, אשר לעתים קרובות יש יחסי מין, יש צורך בממוצע 20 דקות כדי לזכות אורגזמה. יש כבר עניין של טכנולוגיה, אבל בהתחלה, לספק מצב רוח חושני ליידי.

לדבר עם אישה בזמן סקס ומניחה את עיניה. כך שהמין שלך התחיל לחייך כבר על הסף ... לא המלצה רעה הבזיק במגזין אופנתי אחד: "הכן חדר שינה לפגישה אינטימית. שים את הספר ואת חבורה של קונדומים במקום בולט, תן לאישה לחשוב שאתה חכם מאוד מעשי ... "הגיש קצת בצורת צוחקת, אבל הנקודה ברורה.

אל תתנו לגברת אחרי השיא, לשמור ללטף, אבל לא אסרטיבי. תגיד לגברת עד מאוד מתוק מאוד צפוי רב רוסית ..

ולסיים נשיקות ...

כאשר שניכם מלאים משחקי אהבה, אל תטרידו אותך ללכת לקיר. שוחח, זוכר את הרגעים הטובים ביותר של פגישה אינטימית חמה. שתף כי בפרט אהב את זה, אבל מה לא מאוד. להחליף נשיקות רומנטיות עדינות, לקרוא אחד את השני מילים נעימות.

תן לענייני הסיום להיות סוף מעולה של סקס יקר שלך שלא יתואר!

Просмотров: 1158 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar