11:37
במקום יש סימפטומים, כמו בראשות, זיקפה nonyification - מה התרגילים לעשות איך לטפל?

פרטיים, כפי שאנו מתרגלים לקריאה, תפקוד מיני הוא תהליך ביולוגי. לא מתועלת, איזה נטייה מינית למעשה יש את המרכיבים הפיזיים והפסיכולוגיים ומבקש הערכה בינתחומית, ממוקדת וריפוי. תנאים מוקדמים כגון הזדקנות, הפחתת רמות הטסטוסטרון, מחלת דבש, תרופות מסוימות ומחלות דיכאוניות קשורות יכולות לתרום כיצד אנו רגילים לקריאה, אי-פונקציונליות מינית.

התוכן של המאמר

1 תסמינים אי-פונקציונליות 2 מהו זקפה ואיך זה עובד 3 רקעים של אי-פונקציונליות זיקפה 4 רקע פיזי 5 תנאים מוקדמים פסיכולוגיים של אד יכול לִכלוֹל: 6 תרופות שיכולות פשוט להתקשר אד 7 יכול לרכוב על שיחה גדולה אד? 8 רקע סיכון עבור ED 9 אד אד 10 למנוע אד 11 תרגילי קגל עבור ED 12 אבחון אד 13 ריפוי אד

כל אדם צריך, זה הפך, להתמודד עם איך אנחנו מביעים, בעיה כזו, כמו הפרה של הזקפה, וחוסר יכולת ישירה להשיג או פשוט לשמור על מצב נרגש של האיבר המיני. באופן דומה, אז לדבר יכול להתרחש לפעמים, אבל כאשר תופעה זו היא קבועה, אז יש כבר מקום כאן, כפי שכולם יודעים, אי-פונקציונליות זיקפה (אד), במילים אחרות - אימפוטנציה. הפרעה זו היא אחת התפקודיות המיניות הנפוצות ביותר שנמצאו בהיבטים קליניים. יותר בקפידה לשקול את כל הסימנים של אימפוטנציה במאמר.

תסמינים אי-פונקציונליות I

תסמיני ED כוללים קשיים קבועים עם:

הֶשֵׂג זִקפָּה; שמירה על זִקפָּה; מוּפחָת הים.

מהו זקפה וכיצד היא עובדת 2

במהלך מיני עצבים מרגש מכל מקום, בסופו של דבר, לשלוח אותות לפעול כך לומר את זרם הדם חלקים מתוחכמים של פין שנקרא הגוף החורף. דָם הכלים בפין רגועים, ומאפשרים דם להשתהות במין חבר. אתה חייב לומר כי ישירות בשל זרם של דם, החבר נראה מתחיל להתנפח, לגדול לַעֲנוֹת.

אחרי אורגזמה היא עצבנית הפולסים שולחים אותות לגידול האמון כיצד אנו מביעים, כלי הדם של המין חבר זה דוחף עוד דם בחזרה מזה בחזרה, כמו בראשות, את השאר דָם. מכאן נובע כי יש כל קשיים עם עצבים או, כפי שהוא הוגן, דם כלים בחבר המין של אדם או סביבו אינם רשאים להשפיע את איכות הקמת ואת היכולת גם לעכב את זה מספיק פעילות מינית.

רקע לא פונקציונליות 3

יתר על כן, הריפוי של בעיות אלה, במיוחד עם דברים כאלה כמו קרינה או פעולות הערמונית עלולה לגרום להפרה זו. באופן טבעי, קיים סיבוכים רבים הקשורים לאי-פונקציונליות זיקפה, כולל: למרבה המזל, ישנם מספר היבט כי האדם צריך לעשות כדי למנוע את הסיכון לפיתוח, איך כולם אומללים, זיקפה ללא פונקציונליות. שיטות מניעת ED מכילים גם:

רקע פיזי 4

אלכוהוליזם או התמכרות לסמים; מחלות, כפי שישבנו איתך, כלי דם; כלי דם משועמם (טרשת נפוצה); סוכרת מתוק; מחלת לב; לחץ דם גבוה; תוכן כולסטרול גבוה; קשיים עם הורמונים (לדוגמה, רמה קטנה של טסטוסטרון או הורמוני בלוטת התריס); מחלת כליות; תסמונת מטבולית - מדינה שמכילה את עצמה עלייה בלחץ הדם, רמה גבוהה של אינסולין, שומן סביב המותניים; טרשת נפוצה; הַשׁמָנָה; מחלת פרקינסון; מחלת פיירוני (בד וילון בפנים, כמו רבים באים לידי ביטוי, הפין); תרופות שפורסמו על ידי מרשם (מאתיים של תרופות יכול לגרום ED); עלייה בערמונית; טיפול בקרינה באזור, כפי שכולם יודעים, אגן קטן; הפרעות שינה; פעולות או פציעות המשפיעות על חוט השדרה או אזור האגן; שימוש בטבאקו; ריפוי סרטן הערמונית או הערמונית מוגברת; דליפת ורידים (זורם מ ורידים גדולים בפין).

תנאים מוקדמים פסיכולוגיים של אד אז לומר כולל: 5

חֲרָדָה; דִכָּאוֹן; פַּחַד קִרבָה; אַשׁמָה; קשיים ב יחסים; לחץ.

תרופות, באופן כללי, יכול להתקשר לאד 6

יש יותר ממאתיים תרופות מקלט המסוגלת להתקשר איך אנחנו רגילים לקרוא, דיספריל זעזוע. דמיינו עובדה אחת על זה הנה כמה דוגמאות.

תרופות נוגדות דיכאון, כולל מונואמינוקסיידאז ingebbizers (maoi), מתגלגלים סלקטיביים, כמו הכל ברור, קרוטונין קירור מתגלגל (SSRI) ו antidepressants tricyclic. הכנים לפעול במרכז, כמו רבים באים לידי ביטוי, מערכת העצבים רכוש, בקרת לחץ דם גבוה. סמים לב, כגון Digoxin. תרופות הורמונליות. הרדמה אופיואיד. תכשירים לריפוי הערמונית. מספר סמים לאונקולוגיה, כולל סוכנים כימותרפיים. Diuretics. כאשר, כפי שכולם יודעים, A Cimetidine המוצר המחלה פפטי.

יכול הנסיעה על שיחה גדולה אד? 7

יש שמועות כי גברים אשר לעתים קרובות נהיגה רגישים לסיכון גדול יותר לפיתוח כמו אי-פונקציונליות זיקפה, פוריות או סרטן הערמונית. מחקרים בתחום זה מוגבלים ומעורפלים, אך מחקר אחד הראה כי, למרות שזה לא סוף סוף רוכב על האפשרות של פיתוח אד או אי פוריות, הוא יכול להוביל לעלייה בסיכון סרטן הערמונית.

מחקרים אחרים הראו, כי נסיעה תכופה על גדול יכול להזיק למפשעה, אזור חבר מעבר אחורי. אזור זה מלא ורידים ועורקים כי לספק זין מין דם. נוכחות של דלקת או, כמו רבים חושבים פגום המפשעה יכולה להוביל לאד.

רקע סיכון עבור ED8

עם גיל של גבר להיות נוטה יותר לפתח, כפי שאנו להתייעץ איתך כל הזמן, הפרעות מיניות. לא לספור את גיל, תנאים מוקדמים של סיכון נוסף, כפי שיותר מאתנו מייעצת, לאנשי זיקוף מכיל בפנים:

עוֹדֵף משקל (השמנת יתר). דבש נהלים כגון ניתוח הערמונית או טיפול קרינה במהלך הסרטן. התעללות סמים ואלכוהול, טבק. פציעות, בפרט, הם פשוט לפגוע בעצבים או בעורקים האחראים על זקפות. מחלות לבבות או, לשים את זה בעדינות, סוכרת. תרופות, ב כולל תרופות נוגדות דיכאון, antihistamines וכאבים קיים מאוד הכנות. פְּסִיכוֹלוֹגִי תנאים כגון חרדה, דיכאון או מתח. מַחֲלָה ערמונית וסרטן הערמונית.

מחלת הערמונית I סרטן הערמונית, בדרך כלל, בעצמם אינם תורמים, כפי שחושבים רבים, אי-פונקציונליות זיקפה. אד יכול להיות תנאים מוקדמים פיזיים, פסיכולוגיים, או שניהם.

תארו לעצמכם את המטרות שלך בישראל פשוט, אם אתה אישה מסוגנן של בלארוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5500 דולר.

ואפילו לא צריך לקרוא את זה למשל, ולא לחץ דם גבוה, בסופו של דבר, הוא גורם לקשיים עם זקפה באדם, הוא מתחיל, באופן כללי, לדאוג זה, ואת המדינה חרדה עצמה כבר ב העתיד, לשים את זה בעדינות, מקדם את הפיתוח של אי-פונקציונליות זיקפה.הקרן לציין כי אד עשוי להיות סימפטום של כמעט כל הבריאות השונה. לפני שנתחיל לטפל ED, אתה צריך למצוא את הסיבה ולהסיר אותו.

חצי אד 9

לא מספק חיי מין. נָמוּך הערכה עצמית. כשל להעלות על הדעת. קשיים ב יחסים. מתח או חֲרָדָה.

מניעת ED10

ללא שינוי עומס פיזי. כישלון מ הרגלים רעים. מוּפחָת לחץ. ללא שינוי ביקורים באורולוג ואנדרולוג. אחראי גישה לפחות מה המחלות הקיימות.

תרגילי קגל עבור ED 11

מתרופות כגון Sildenafil (ויאגרה), לשיטות פסיכולוגיות של ריפוי אד, קיים מספר עצום של אפשרויות כדי להסיר את ההשלכות של הפרעה זו ולשפר פעילות מינית זכרית.

יש גם היבט של ריפוי אד, אשר פחות מורגש מאשר התרופה: פעילות גופנית. כמו אחרים קבוצות של גוף שרירים, שרירי האגן, אשר, לשים את זה בעדינות, להקיף חבר זכר, נכנע אימון וחזק, פוטנציאל לשפר את האפשרויות המיניות של גבר ואת איכות הקמת.

למרות שתרגילי קגל קשורים לעיתים קרובות עם נשים הנאבקים עם בריחת שתן או לשחזר את הטון השרירי לאחר הלידה, תרגילי קגל יכולים גם ליהנות ובחבר'ה.

תרגילים אלה קבועים עם תחתית האגן ופשוט יכול לעזור לטיפול של אי-פונקציונליות זיקפה. הם גם מכוונים לחזק את שריר המרת הפצצות, אשר נושאת שלושה פונקציות עיקריות: בזמן ההתרגשות של השריר, זה לא כך לדבר עם זרם הדם, כפי שיש לנו זמן לדבר, חבר מיני , היא מוציאה את ההצטיינות בזמן שפיכה, וכך לומר שהיא חוששת לרוקן את ערוץ השופכה לאחר השתנה. כדי לבצע את התרגילים של קגל, לשים את זה בעדינות, הוא כדלקמן:

לטוס, זבוב השרירים, כמו שאתנו לבדו אומר, תחתית האגן, עצירה שתן בין הזרימה. ישירות שרירים אלה היו דחוסים, צריך להיות מעורב במהלך תרגילי קגל. לַעֲשׂוֹת התרגילים של קגל יכולים להיות יושבים או עומדים, כולל שוכב עם הברכיים מורמות. יש צורך לסחוט את השרירים המתאימים נראה בתחתית האגן, ולשים את זה בעדינות, לשמור אותם במצב כזה במשך 5 שניות מאוחר יותר להירגע. חזור על התרגיל הזה עדיף 15 עד 20 פעמים, יום, בארוחת הצהריים והערב. יכול להיות גם דחיסת שרירים חלופית מ ארוכה אל Malkhan. בעיקר גם להשגיח על נשימה, זוהי השרירים הבריקליים והבטנים צריכים להישאר לבד. צריך לומר להירגע לאחר איך אנחנו מביעים, כל חשבון הוא עד 5. אַחֵר מאוד שימושי קגל תרגיל לגברים - בסופו של דבר, כדי לסחוט את השרירים של פי הטבעת כמו אם, בסופו של דבר רציתי לעצור את הדחף לצרכיה. אתה צריך להגיד מה הנשימה היא 5-8 שניות, מאוחר יותר ל -100% להירגע השרירים.

Eploid Kegel עבור צעירים לעזור לא רק חיסול של אי-פונקציונליות זיקפה, אלא גם למנוע בריחת שתן, להשפיע באופן חיובי על עבודת המעי אזהרה מתקן שתן לאחר השתן. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי דינמיקה חיובית היחלשות הסימפטומים יהיה בולט לאחר 5-6 שבועות, כפי שאנו מבטאים, יישום קבוע תרגיל.

אבחון של ED 12

כדי לאבחן הפרה מינית, מעת לעת יש מספיק שיחות עם מדיקום על הסימפטומים וההיסטוריה של המחלה. אבל, הכישלון עם הזקפה יכול להיות הסימפטום של המחלה שנרכשה שונה לחלוטין, ובקשר עם זה סקרים נוספים עשויים להידרש:

בדיקת דם עבור סוכרת, מחלות לב, רמת טסטוסטרון נמוכה או מחלות אחרות. גוּפָנִי סקר את מצב החבר והאשכים המיניים, כולל אימות, כפי שכולם יודעים, עצבניים פולסים לתחושה. פְּסִיכוֹלוֹגִי לבדוק כדי לזהות דברים כאלה חרדה או דיכאון. אולטרסאונד כדי לבדוק את סגירת זרימת הדם. אָנָלִיזָה שֶׁתֶן.

ריפוי ed 13

לוקח בחשבון אישי תכונות של המטופל ואת האופי הסיבתי של הפרעה מינית, ניסיון מצטבר בתחום הפסיכולוגיה והאורולוגיה, מאפשר, כדי לבחור ריפוי תקין. כאן, הן פרמקולוגיה והן Herivurgy.

פסיכותרפיה - מאפשר לך להסיר את חוסם, אשר גם מפריע, איך אנחנו תמיד יכולים לדבר, אדם בריא להוביל, כמה לחשוב, חיי מין פעילים. שיחה עם מיוחד, לשים את זה בעדינות, יעזור למצוא את הסיבה כי לעתים קרובות יש שורשים בחוויה המינית העבר. הכנות אוראלי - לשפר את הפעולה של תחמוצת חנקן, אשר מרגיעה את השרירים של הפין, ומאפשר לו לשיא אותו עם מגוון של דם ולגרום זקפה. תרופות להקמת אינן גורמות לתוצאות מיידיות רבות, לפרסתה, גירוי מיני עדיין נדרש. כמה סמים מן אי-פונקציונליות זיקפה (לדוגמה, ויאגרה) יש אפקט לטווח קצר ונראה להתקבל 3-4 שעות לפני ההתחלה, כפי שכולם מובנים, מגע מיני, בעוד אחרים (למשל, סיאלים) מתקבלים פעם ביום לפחות איזה רגע יכול האיש יכול לתלות שותף זקפה טוב. ללא מטרה, אי אפשר לקחת את ההכנות למטרה זו, שכן לכולם יש מספר תגובות שליליות שעלולות לגרום נזק רציני לגוף. פיזיותרפיה - תורמת לשיפור זרימת הדם באגן קטן, יש השפעה חיובית על קירות כלי האיבר המיני, שיש לו השפעה מועילה על תהליך של עירור. במקום להפרעה מינית אין, כפי שהוטל, פתולוגיה פיזית, שיטת העיסוי בשילוב עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, ריפוי מקיף יגדיל את איכות הקמת. כמו כן, יש צורך לומר כי הלייזר והקרנה הובילה משמשים, ולא השתמשנו לקרוא, תנאי מוקדם לאי-פונקציונליות זיקפה, בסופו של דבר, היא הפתולוגיה של כלי השיט. טיפול דומה מרכך קירות ספאל והגדלת אספקת הדם. Urethral suppositories - זה, COC רבים חושבים, supositories זעיר, אשר ממוקמים בתוך השופכה בעזרת שלמה מיוחד. לא לכל אחד הוא לא סוד כי הקמה סוף סוף מופיע לאחר 10 דקות ושומר 30 עד 60 דקות. לשיטה זו תופעות לוואי: דימום לא משמעותי ב השופכה, כאב והיצירה בתוך מרקם סיבי, איך כול אומללים, פין. התערבות כירורגית - היא האחרונה, כמו רבים חושבים, שיטה קונסטרוקטיבית של ריפוי, כאשר אפשרויות אחרות הם חסרי אונים. התותבת מתבצעת בצורה של כמה מאיתנו מתייעצים, מתנפחים או כיפוף מוטות בצד המיני, בסופו של דבר, חבר כדי להיות מסוגל ליצור זקפה כמו אנשים משמשים להביע, באופן ידני.

מידע שימושי יותר על טבליות לקלוט.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע בזוגות לבסוף לפתור קשיים בחיי המין.

אי-פונקציונליות זיקפה היא לא, עד כמה מאיתנו מייעצת, פתולוגיה עצמאית. לא לכל מי שאינו הסוד שהוא רק סימן למחלה אדירה של השתן, הרבייה, פחות קרדיווסקולרית או מערכת העצבים. להבין, ראוי להזכיר כי כמעט כל הגברים לדחות את הביקור לרופא, מנסה לשים את זה בעדינות, כדי להתמודד עם אי-פונקציונליות עם תרופות עממיות או ויאגרה.

נסתר מקצועי חלום לעבוד עם עשיר ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים נוחים בעת עבודה.

אבל כאן היא עקרונית לחשוב על: תרופות עצמית לא תסיר את הסיבה לקשיים, אך רק רק עוזרת לא נכון את הסימפטומים. כולם מבינים כי כן, גלולות עבודה, אבל הם ממכרים. לכן, בעיקרון כזה, השאלה טובה יותר, לשים את זה בעדינות, לעשות בלוחות. כאשר התסמינים הראשונים של נפט זיקפה הוקמו, ללכת לרופא. נערות ליווי בקריות

Просмотров: 95 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar