02:09
אני רוצה למצוא גברת ליחסים אינטימיים או חופש בחירה

בשל צניעות או מתחמים, כמעט כל הגברים לא יכולים עניבה תיקים עם קומה לאחור. צעירים אחרים פשוט לא רוצים, בסופו של דבר, לקחת אַחֲרָיוּת. בגיל צעיר, הורמונים גם לשחק, כולם רוצים סקס יְוֹם. ואז הם מעדיפים למצוא גברת עבור יחסים אינטימיים ללא התחייבויות.אתה יכול למצוא גברת עבור יחסים אינטימיים במעגל של חבריהם, באמצעות מכרים משותפים או על דִיסקוֹ. אבל הדור המודרני לעתים קרובות יותר משתמש באינטרנט כדי לחפש. כולם ברורים כי ברשת מאוד, כפי שאנשים נהגו להביע, אתרי היכרויות שונים רבים, שם, כאשר מתקשרים, אנשים מכירים אחד את השני קרוב יותר קרוב יותר. היתרון העיקרי, כפי שאנו אקספרס, מערכת יחסים חופשית היא כלכלית צַד.

1 עסקים חינם 2 פלוס של יחסים חופשיים 3 מינוסים של יחסים חופשיים 4 כללים ביחסים חופשיים 5 יחסים חינם רקע

יחסים חינם

אחרי הכל, זה טקס שלם עם סקרמנט, חיזור ארוך, רומנטיקה. אַחֵר אני לא רוצה להיראות לשייך את עצמך עם הידיים והרגליים של התחייבויות שונות, לא רוצה פעם ביום לפגוש. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי בפרט, דברים חופשיים נראה נצפתה megalopolis, שבו אנשים כל כך עסוקים שהם לא רגילים, בסופו של דבר, יש מספיק זמן רומנטי פגישות.

ראוי לציין כי כרגע זה להקל על הגיל של היפוך, כי כמעט כל הנשים, גם לא אוהב שום דבר תקשורת מחייבת. תוכן מאמרים הושלמה קצב של החיים, עומס יתר בעבודה, חוסר הזמן, מחקר - כל זה הוא סיבת השורש, שבו אנשים קשה לבנות עָנָיו.

זה בזמן של Courtshiphiphiphiping הבחור קונה פרחים, משלם לארוחת ערב בבית קפה, נותן מתנות ו t. ד '. בעצמאות מינית, כולם משלמים לעצמו אף אחד לא צריך אף אחד. גם כאשר זוג כזה נכנס מסע, הוצאות של כמה מאיתנו התרגלו לקרוא כל אחד.

גם גברים נשואים, מעת לעת, זה נעשה מחפש גברת רק למיטה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הם אוהב את הנשים שלהם, לא הולך, זה הפך, להתגרש איתם, אבל נוצץ אינטימי לתכנן אותם חסרים. בהחלט, ראוי להזכיר כי בני זוג הם עסוקים משק בית, ילדים, דאגות. לא עבור כל אחד הוא לא סודי, כי זה פשוט לא חוט של זמן וכוחות במשך יחסי מין ארוכים. אֵיך גברים מוכרים בסקר סוציולוגי, תקשורת ללא התחייבות בצד להדק את הברית שלהם הביתה. הם מבינים שאף אחד לא יכול להיות אף אחד.

רוב הגברים לרכוב על טיול עסקי. להיות באחרת העיר משעממת לחלוטין, מכירה שם מן השבר הראשון נגד טבלאות. זו סיבה נוספת למה הרצפה החזקה ביותר מחפשת גברת למין. באמת, זה לא הכרחי מול זה, למעשה, לדווח, לא בהכרח הובלת למסעדות. הכל כבר מזמן ידוע זה יכול ליהנות וליהנות.

אפילו בני זוג, להיות נישואים לגיטימיים, עכשיו, לשים את זה בעדינות, מעדיף חינם עושה. מיד הופיעו מונח חדש "נישואין אורחים". הם לשחק חתונה, דוגמאות בחגיגיות במשרדי הרישום, אבל מאוחר יותר לחיות כל אחד על היישוב שלה נמצאים רק על ידי איך אנחנו מביעים, סופי שבוע. בעוד שבוע כל הזמן, בסופו של דבר, להתקשר בטלפון, ובכלל, הם כותבים אהבה SMS זה לזה. אֵיך מראה בפועל, ברית ביתית כזו נמשכת יותר מאשר נישואים משותפים עם לינה משותפת.

בישראל אין מקום קדומה אם המילה באה לפעילות בשירות ליווי. גברים מקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מחזיק בשיחה ובלווה בכיתה VIP לשמש אינדיקטור למצב.

נישואין אורחים נשמרו גם במשך שנים רבות בגלל הפגישות הנדירות ביותר. ואת בן הזוג ואת בן הזוג רוצה להיראות חבר מדהים לפני חבר, אין תלונות, lys ו scandals במקום הריק שלך.

היתרונות של יחסים חופשיים 2

עושר במין. Azart. לְפַלרְטֵט. אין תלונות, מריבות, שקרים ושערוריות. שוויון. מעשים ידידותיים.

חסרונות של יחסים חינם 3

שני השותף הם בחינם, כלומר יש להם את הזכות פשוט להיכנס לקשר אינטימי, עם מי הם רוצים לא לספור, כפי שכולם יודעים, שותף קבוע. לפיכך, הסיכון לאבד מערכת יחסים כזו עולה. שלח תשומת לב לעובדה כי שותפים כל הזמן על רמת התת-מודע סוף סוף בתהליך של השוואה. בנוסף, מטבעו בכל אדם יש תחושה של שייכות. שלח תשומת לב לעובדה שכאשר נראה כי היא מערכת יחסים ארוכה, אחד השותפים יכול להיות כל כך מחובר ולהתרגל אחרת כי זה יאפשר לעצמו בהירים, לשים את זה בעדינות, כדי להציג קנאה, על זה ישר אל הגמר פְּרִידָה.

לא כולם ניתנים לשמור על עניינים ארוכים בלבד למען מִין. כאן אתה צריך מספיק הערכה עצמית גבוהה יותר כדי לא להיות, לרדת מצטער וקנאה. גם צריך, כמו רבים באים לידי ביטוי, את הכוח העצום של הרצון, כדי להיות מסוגל להיות, לחיות בלי פרטנר.

כללים ביחסים חופשיים 4

כאשר הבחור טמון למצוא ליידי ליחסים אינטימיים, הוא צריך להיות מוכן למה שהוא יכול זה לא השותף היחיד. הוא לא זוכר אותה להיפגש אחרים, כפי שהוא לא קנה את הגברת הזאת, לא לנצח לא קיבל מתנה. היא גם אדם חי עם ההעדפות שלה ואת אופי.

כאשר הגברת מסכימה למקרים כאלה, זה שווה מראש, בסופו של דבר, לדון בכל הפרטים הקטנים: הגנה על כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, הריון לא הולם ו מחלות שונות המועברות מינית מקומות חלל ושאר שלו.

בהתחלה, אתה צריך לדון במספר הפגישות בשבוע. אם הם יהיו ספונטניים או בהסכמה, בבית משותפים או ב מלון, שעון משותף במספר השעות. ולא מראש לדון ברגעים אלה, אז הסכסוך עשוי להיראות בקרוב אי הבנה.

צריך לשמור על הראש שלי דברים חופשיים יש יותר מוצק מסגרות ולא אנשים המשמשים להביע אהבה. כאן אתה לא יכול לשמור תחת שליטה זה לזה, לכתוב SMS עם שאלות "אתה איפה?"ו" למה אתה הולך הרבה זמן?-. כולם יודעים מה הם מרמז חופש פעולה מלא, יראת כבוד ומרחק. ולא אחד שותפים אינם רוצים לדון בכל הפרטים, ובסופו של דבר, פוטר ביד, זה אומר שהוא רואה בשותק בדיוק כפי שאנו מביעים, חברי חילוף.

ב הנוכחי לספר את הכלל, כפי שכולם יודעים, יחסי מין חינם כלול גם חירות מוחלטת במיטה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל עם איך אנחנו מביעים, אדם ביישן הוא לא רק לא נוח, וקשה. באיגוד כזה, שני השותפים חייבים להקשיב זה לזה, מרגיש ובסופו של דבר לחשוב.

יחסים חינם רקעים

סיבה נפוצה יותר לחופש במערכות יחסים מסומנים את אלה שבתוך העבר הסמוך חוו רומן רע עם כבד פְּרִידָה.גברים שאינם רוצים, באופן כללי, להסתבך בעסק הנורא לכאורה ומעדיפים להיפגש עם בנות רק כדי להעריך צרכים אינטימיים, זכאים למדי להסתכל על דברים כאלה. לא הרבה מי יודע שזה הבחירה של כל אדם. העיקר הוא שהבחור לא נותן פרטנר, איך כולם אומללים, כופרים, וצבע לראשונה את כוונותיו. מייצגים עובדה אחת כי כרגע כדי למצוא גברת למין מהיר ללא התחייבות לא מזל רע.

בדרך כלל, דברים חופשיים לבחור אנשים צעירים.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בשירות ליווי. הגברים המקומיים בעלי העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים את זה, בתורו, אסקוגר פשוט מלווה את השותף באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה נחשב סימן של המצב.

הם, לשים את זה בעדינות, אני רוצה הכל ושטוח: דיסקים, טיולים, מפלרטטים, בתי קולנוע ו. ד '. הם לא רוצים, למישהו הגביל את החופש שלהם, אבל אני רוצה להיות שותף קבוע.

אי-רצון פשוט להיפטר הרגלים שלך ולהמשיך הלאה השלב הבא הבא נחשב גם תנאי מוקדם חשוב. האדם כבר השתמש קצב מסוים של החיים, הוא עצמו מחליט כאשר לשטוף את הכלים, ללכת לישון או צפה בטלאק. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל איך אנחנו רגילים לקרוא, דברים אדירים, וחוץ מזה, איך נבלה יחד לדבר יחד, יחד, להרוס אורח חיים מצחיק.

גברים בגיל נשאלים רק: איך למצוא גברת למערכת יחסים אינטימית להרגיש צעיר יותר. הם מתגאים לפני העמיתים שהם נשלחו אל לב, כפי שנהגנו לקרוא, גברת הצעירה, ולכן הוא עדיין רחוק ועד זקנה. זהה סוג משלך לשיפור הערכה עצמית, את הדרך להראות לאחרים כי הם עדיין חזקים כמו hahal.

צעירים שיש להם אמיתי לא יציב המיקום לבחור איך כולם מובנים, דברים חופשיים. ראוי לציין כי התפקיד של סיוט הוא שיחק עבור יוכלו לתת את בן לוויה את הצורך ביותר.

בכל מקרה, יש יתרונות מסוימים בחיבורים כאלה מאשר שני השותפים מסכימים ומסכים מרצון למקרים חופשיים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה נערות ליווי בחיפה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לא הרבה מי יודע את העובדה שאנחנו עוזרים לזוגות לפתור קשיים בחיי מין.

יש לציין כי הפצעים העמוקים שלהן אינם מוכנים ליחסים אכזריים חדשים. אוֹתָם אני רק רוצה להישאר עם מישהו, להיאחז רגעים עצובים, עם כל זה הימנעות חובות. השני, איך כולם אומללים, פסיכולוגים מוקדמים מאמינים כי אנשים אינם מוכנים אַחֲרָיוּת. אתה יכול לעשות את זה על אחד כמעט כל האתרים המקצועיים ברשת. אתה יכול להתרחש בכל זמן עם נשים שונות או, בלשון המעטה, הוא הסכים עם אחד, כמו הרבה מאיתנו התרגלו אליו, הגברת על פגישות מחזורית. לא הרבה מי יודע מה בידיים שלך!

Просмотров: 89 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar