05:21
איזה פגיעה מביא מין: אמת ואגדות על האינסטינקט העיקרי

נראה כי המילים "נזק" ו "מין" לא יכול לעמוד יחד במשפט אחד. אנשים אנשים עוסקים נהנה. זה עלול לקרות לפי אהבה, ואולי רק כדי לספק את הצרכים של בעלי החיים. אינטימי אינטימי, בסופו של דבר, מביא אדם מכשיר רגשי ופיזי. בגוף יש "פליטת הורמון" של אושר - אנדורפין, והחיים סוף סוף נראה הרבה יותר בהירים וטובים יותר. אבל איזה נזק מביא סקס, אם הכל כל כך נפלא על המבט הראשון?

התוכן של המאמר

1 חיובי Nuances 2 לא טוב Nuances 3 להעביר ולהתרבות

חִיוּבִי ניואנסים א

בהתחלה על ההשפעה החיובית סקס, ואחר כך על הסכנות. ישירות עבור חבר 'ה עבור נשים, לא משנה כמה אורגניזמים מגניבים אחרי הכל, שונה, בהתחשב באינדיבידואליות הפיזיולוגית רק צריך.

נשים

מחצית יפה של אוכלוסיית העולם גם זקוקה למין קבוע, כמו גברים. כל מיני תירוצים, לפי סוג: "יש לי כאב ראש", "אני עייף עכשיו" ולא.ד '. יותר לפגוע בגברת עצמה מאשר לגבר. סקס - שיעור, שבלעדיו אי אפשר להגיש מקרים של 2 באהבה. מישהו נראה בו ואת השיטה הרגילה כדי לספק את עצמך.

סקס נשים מביא כמה אנשים חושבים טוֹבָה: נערות ליווי בתל אביב

יופי ובריאות. במהלך המין בגוף הגברת, הורמון אסטרוגן מיוצר, שהוא אחראי על המראה של השיער, הציפורניים והעור של כל הגוף.

ליישם שאיפות אישיות בישראל יסודי אם אתה אישה יפה מן הפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 5,200 דולר.

גם ירידה, כמו אנשים רבים חושבים, כאב הווסת, כמו חתכים ברחם במהלך אורגזמה, באופן כללי, לעשות זרימת דם טובה יותר, בעוד gynecologists גם אומר גם כן; שיא - אימה לילדה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי כי כדי לעכב את בואו של Klimaks ולהוריד את השפעתו על הגוף הוא לעתים קרובות יושב במין; למטה עם דיכאון. איך לנצח עם דיכאון ו handra? כן לכאב רק! אתה יכול לקיים יחסי מין ואת מצב הרוח כדי לשפר, זוהי עובדה. אנשים קטנים יודעים את העובדה כי האישה הופכת את הנמדד ביותר ושליו, סביב הכל נראה לא כל כך רע; סקס לא כולל אינשבאר. לא יותר ויותר קריונאז 'נעים יותר, מאשר לשים את זה בעדינות, לעשות אהבה. והלילה אינו הכרחי ואומר כי במהלך התהליך הזה, באופן כללי, כמעט כל השרירים מעורבים, הדופק מעורב יותר, ולבסוף, הבוער הפעיל מתחיל, כמו אנשים רגילים להיות בא לידי ביטוי, פיקדונות שומן; נבדק נדודי שינה? ההחלטה היא גם במין, לא המסתורין כי יחסי מין גם לשפר את איכות השינה, כדאי לקחת את העובדה הזאת.

גברים

עבור חבר 'ה, סקס יש גם מספר פעולות מתאימות, שבלעדיה יש מספיק קשה.

הערכה עצמית. נראה שזה לא נשמע, אבל המין של ההערכה העצמית באדם מעל השמים, את התחושה של האהוב, וכשהו, הזכר הנלך, כדי לשים את זה בעדינות, משאיר אותו; טסטוסטרון. גדל בגוף של הורמון זה תורם לבסוף לחיזוק העצמות והשרירים. התפקוד של איברי המין הוא גם גדל; לבבות רק "תודה". עצמה לא משנה מה עומס יתר על הגוף - אימון, וזה עוזר לו בעתיד לעמוד עומס יתר ענק להסתמך אדם חלוש יותר. כולם יודעים שאין ברירה לכך; זרע איכותי. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כאשר, כמו חלק גדול מאיתנו כל הזמן אומר, תרגילים קבועים יש יחסי מין באיש שיפור איכות הזרע, כך, באופן כללי, הזרע הוא גם ניסו, באופן כללי, ניסינו.

הנה כמה מאיתנו כל הזמן אומר מפלגות חיוביות יחסי מין. אבל לא קורה רק לא רק טוב, כל הזמן יש צד רע. הלאה עליהם.

לא טוב Nuances2

נשים

סקס סקס רוס. מן הנאה זה, בסופו של דבר, יכול להיות ייסורים. לדוגמה, אם סיבה מסיבה כלשהי צריכה לקיים יחסי מין עם, אדם נפרש, לא אהוב ומניע. אם שותפים הולכים, חסרי ניסיון, אם יש רצון לחוות במיטות של שותפים אחרים. כולם יודעים שכל זה יכול סוף סוף לסיים.

אז, נזק ממין לנשים להקצות בנקודות הבאות:

הריון לא מתוכנן. מספיק המצב העצוב כאשר אישה נכנסה להריון, אבל עם כל זה לא התכוון של זה. ובכן, כדי למנוע כזה רק עוזר מגוון רחב של אמצעי מניעה. ב סוף סיום הוא הפלה, זה לא מוסרי או לא - כדי לפתור כל אדם עַצמוֹ; סקס ניקיון ההריון. רופאים ממליצים NE לאחר יום הולדת סקס בבית של 2 חודשים, הרחם חייב להיות נתון הגיע הזמן לשחזר. אם לא לציית לרופאים, ואז דימום יכול מגביר את הסיכון להדביק כל סוג של זיהומים.

גברים

כיף, אבל נזק ממין אדם לא מקבל. כל דבר ארוך יודע מה. בכללי. יש כמובן את ההזדמנות להרוס בחוץ, כפי שאנו מדברים כל הזמן, היחידה שלנו, אבל משהו, כפי שכולם יודעים, קשה ומשותף - לא.

שנה שותף רע ישפיע על הבריאות, לא מספיק ממה שהם יכולים להיות חולים. גם סקס מסוכן מקדם את זה.

סקס מיוחד שלילי סקס החבר 'ה הם לא אכפתיות. אם לא מתקרב למין בדילטנק, במילים אחרות כיצד לטפל ברצינות ומעוניינת לבריאות השותף, אז הכל, באופן כללי, יהיה נורמלי ובלי על פי מעקב.

לזוז ולהעביר 3

סקס זה כיבוש נפלא ונעים, תורם לכך שכולם כועסים, חושניים ופיזיים פְּרִיקָה. אבל לפחות כמה לקטון יש צדדי חיובי ורעים. כמה אנשים אפילו לא חושבים מה נזק מביא סקס, אבל יש לו גם מקום להיות.

לממש את החלומות שלך בישראל רק, אם אתה ילדה אלגנטית מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יוכל להרוויח מ 6200 $ לחודש.

זה, למשל, מין מחלות, נטל ההריון והשאר המפורטים לעיל בעיות. אז זה סקס היה בהנאה, אתה חייב סוף סוף לחשוב על בריאות השותף, המעוניינת בתשואותיו במיטה ובסופו של דבר, נמנעת קרבה, אם יש פציעות של איברי המין. ולעקוף את כללי האור האלה לתוך הכביש אל העולם הנאה פתוחה.

Просмотров: 1819 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar